saskiaendanny.reismee.nl

Bryce Canyon

Wederom een topdagje vandaag!

De 5u durende rit bracht ons vandaag naar het kleine stadje Panguitch waar we een slaapplaatsje hadden geboekt in de B&B Panguitch House. Een fantastisch mooi gerenoveerd herenhuis, waarvan de eigenaarssuper veel oog voor detail hebben. We kunnen dit ten zeerste aanraden

Smile

Nadat we de koffers hadden afgezet, zijn we meteen verder gereden naar Bryce Canyon (slechts op 20 minuutjes van de B&B).

"Poetry in Stone" is eenperfectomschreven benaming voor wat we te zien kregen! Deze dynamische plaats kan je moeilijk met woorden omschrijven ... De vergezichten zijn nooit statisch, elk uitzichtpunt heeft zijn eigen dynamiek en iseindeloos. In Bryce Canyon rusten de krachten van de natuur en erosie nooit, zelfs niet voor een dag. En dat al gedurende miljoenen jaren.

Als je voldoende tijd hebt zou je deze plaats zowel in de ochtend als 's middags en zelfs 's nachts moeten kunnen bezoeken!

Bij alle ingangen van de Nationale Parken die we tot nu toe hebben gedaan, krijg je steeds een stijlvol plannetje, waar je alles kan op terug vinden. En vervolgens maar volop genieten, dat is de boodschap hier

Laughing

Lieve groetjes uit Panguitch x

Juliette

De Brice Canyon is echt een geweldig deel van Amerika.

saskia

het uploaden van de foto's gaat hier niet zo goed...
Morgen krijgen jullie de rest te zien :-)