saskiaendanny.reismee.nl

Dag 3: Aankomst Rocky Mountains Banff

Vandaag een kort berichtje uit Banff.

Deze morgen zijn we onze huurauto (Jeep 4x4) gaan oppikken aan Calgary airport om daarna door te rijden naar Banff.

De rit er naartoe was op zich al een leuke ervaring; over een afstand van een 150-200 km (ong tot aan de Belgische kust) kwamen de Rocky Mountains steeds een beetje dichter bij :)

Banff ligt in het dal van de rivier de Bow en is een van de populairste vakantieoorden van Canada. Deze stad is de ideale uitvalsbasis om het Baff National Park te ontdekken, wat we dan ook al gedaan hebben. Het heeft ons al een paar schitterende fotogenieke plaatjes opgeleverd. We hebben zelfs al het eerste wild (wapiti's) gespot!

Morgen staat er nog meer van dit prachtig brokje natuur op het programma!

Tot dan ....

Sonja en Krist

Voorzichtig voor de beren he. Doe uw loopschoenen maar aan, lol.

Saskia

Het uploaden van de fotootjes lukt hier niet zo goed, de beren zitten te veel op internet te zoeken naar mensen die in hun buurt komen denk ik :)

Anke

Hey lieverdjes!

super om te lezen dat het jullie zo goed gaat!
ik zorg ervoor dat ik op de hoogte blijf van jullie avonturen! wauw wat een reis! denk af en toe maar eens aan ons hé! ;)
dikke kus vanuit turkije..