saskiaendanny.reismee.nl

Dag 13: Campbell River

Aloha !

Een stralende en zonnige dag in Campbell River; een stadje dat bekend staat omwille van het zalmvissen (zowel op zee als de rivier). Onze Lodge blijkt dan ook zeer bekend te zijn bij de vissers en heeft een eigen pier waar we in de ochtend mochten getuigen van een aantal spectaculaire vangsten! De gasten vertrekken samen met hun gids rond 06.00u in de ochtend omop de Atlantische Oceaanmet veelgeduld te genieten van hun vissport. De vangst wordt nadienin ons hotel smakelijkklaargemaakt.

De streek is hier zo divers en gigantisch groot (Vancouver Island is 550 km lang) en om alles te zien hebben we een vliegtuig(je) gehuurdzodat we op en top konden genieten van het landschap! De fotootjes spreken voor zich :)

In de late namiddag nog een kleine wandeling gemaakt in het plaatselijke park waar de eeuwenoude bomenreuzen de scepter zwaaien ...

Toedeloe!

Sonja

Maar ja, gewoon effe vliegtuigje huren he :-))

Evi & Jens

Hallo daar Saskia & Danny,
Wat een indrukwekkend reisverslag en prachtige foto's. Zeer leuk om dit vanuit het regenachtige België zo te kunnen volgen. Dit wordt ongetwijfeld een reis om nooit te vergeten. Jullie lachende en ontspannen gezichten op de foto's spreken boekdelen en laten zien dat het het superleuk is. Wij zijn zeeeer benieuwd naar het vervolg. Geniet er nog van en wij volgen jullie verder.
Groetjes, Evi & Jens & kids