saskiaendanny.reismee.nl

Dag 17: Van Victoria naar Vancouver

Hallo allemaal,

Victoria Island was een bijzonder mooi natuur-paradijs! De verschillende kuststadjes die we bezocht hebben en de wandelingen (met al hun spannende verhalen) die we gemaakt hebben, zullen we niet snel vergeten.Toch moesten we vandaag weer verder reizen en zijn we via Sidney, een havenstadje in het meeste noordelijke punt van Saanich Peninsula, naar Tsawwassangereden.

We hebben onderweg tochwel een helemiddag genoten van het prachtige strand, waar we uitzicht hadden op sun, sea, mountains en zwemmende zeehondjes. Zonnebaden kan best wel leuk zijn :)))) In Sidney (een beetje zoals Knokke) was een terrasje nodig om wat af te koelen, om daarna de overzet te nemen.

De overtocht met de ferry langs de gulf-islands was rustgevend en bijzonder mooi. Heel aangenaam om in het zonnetje te genieten van alle omringende eilanden.

Later op de avond hebben we de huurauto terug ingeleverd en werden we naar ons hotel gebracht, waar we nog drie nachtjes hebben om de stad Vancouver te ontdekken!