saskiaendanny.reismee.nl

Dag 20: COMING HOME

Hallo lieve blog-vrienden!!!

We zijn reeds gestart met het inpakken van onze koffers om straks weer terug naar het Belgen-landen te vertrekken. Gisterenavond zijn we nog wel geschrokken van de beelden (CNN) over de storm-ramp op Pukkelpop!Ongelofelijk!

Wat Canada betreft; we hebben drie weken mogen genieten van de prachtige, grootste natuur met al haar bergen, bossen, meren en wildlife! Maar ook enkele fascinerende steden zullen ons voor altijd bijblijven.

De blog was een manier om jullie op de hoogte te houden en jullie ook een beetje mee te laten genieten van onze reis en we hebben dit met veel plezier gedaan. Natuurlijk gaan we de komende weken bijeen BBQ-ke of tijdens een terrasje zeker bijbabbelen :))))

Dank je wel voor de interesse enALLE super leuke reacties!!!!!!!!

Tot morgen,

groetjes en knuffels,

Saskia en Danny

peter

Het was een genoegen om jullie te volgen op een memorabele trip. De foto's waren prachtig, de verslaggeving subliem. Thanks Danny en Saskia. Veilig thuis. Grts :-)

Sonja

was idd een genoegen, ik ga het zelfs missen :-)
Maar ga toch zeker heel blij zijn om jullie morgenavond in mijn armen kan nemen, want dat kom ik zeker even doen. xxxxxxxxxxxx