saskiaendanny.reismee.nl

Big Sky

Toch een wifi momentje gekregen om een kort verslagje te maken

Smile

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, want er stond ons een super lange rit te wachten! We hebben kilometertjes getrokken van 08.00u 's ochtends tot 17.00u in de namiddag ... Maar in Amerikaanse normen is dat een heel gewone zaak! Jullie merken wel dat we helemaal in de flow zitten! LOL

De enige stop die we vandaag gemaakt hebben is bij de Grant-Khor's Ranch in Deer Lodge. Deze ranch dateert van 1857, waar de Canadese pelsjager John Francis Grant (Duitse immigrant) zich vestigde om runderen te fokken. De ranch was heel succesvol en al snel groeide het uit tot 12.000 ha! Een leuk tussendoortje op een lange dag.

Onze rit werd wederom met schoonheid omringd door prachtige vergezichten, waar we de dreigende onweerswolken steeds dichter bij zagen komen!

MAAR!!!!!! Onze lange rit werd OP en TOP beloond.... De blokhut in Bigsky tart alle verbeelding; bovenop de berg met een stijlvol interieur, fantastisch uitzicht op de bergen en het skigebied en tot slot:een jacuzzi op het terras!!!!!!! Voor ons,zeker één van de prachtigste en meest indrukwekkendste verblijven ooit

Wink

Aperitieven in stijl dus; glaasje Chardonnay, kaasje en salami, met uitzicht op de berg. Verder gezet met een super lekker klaargemaakt dineetje door zusje! Hoe mooi kan het leven zijn .... De avond werd verder gezet met een superjacuzzi moment!

Bij het schrijven van dit verslag is hetonvoorstelbaar maar: hetsneeuwt buiten en wij zitten lekker binnen een potje te kaarten bij het kacheltje (bij -1 opde thermometer)!

Sneeuwse groetjes uit Big Sky xxx

Claudine

Weer een heel avontuur! Sneeuw in de zomer...hhmm...Die jacuzzi zal wel top geweest zijn. Nog veel reisplezier, wees voorzichtig. Gr!!

Sonja

Na een paar dagen achterstand de avonturen gelezen en blijf jaloers ???????? klinkt allemaal super en kan het geloven dat het met momenten adembenemend is ???? Enjoy nog verder xxxx

Sonja

En van mijn smileys maken ze hier vraagtekens moest je er niet aan uit kunnen hahaha

saskia

thanxx schatties